به بلاگ ارقام سیستم خوش آمدید

در این قسمت می توانید مقالات مرتبط با آموزش حسابداری، و همچنین آموزش نرم افزار حسابداری ارقام سیستم را مطالعه بفرمایید

پست فوری:
بازاریابی و فروش شرکتهای نرم افزاری

برای اکثر حسابداران، بازاریابی و فروش نوعی زبان خارجی محسوب می‌شود.نرم افزار حسابداری ارقام سیستم 

 شرکت‌های فعال در صنعت حسابداری نیز باید بتوانند با زبان حسابداران با آن‌ها سخن بگویند. استراتژی بازاریابی و فروش و اجرای آن، برای حصول اطمینان از بهترین بازده سرمایه‌گذاری در مدت زمان مشخصی تدوین می‌گردد.

در این مطلب، فهرستی از ۱۲ راهکار شرکت‌های حسابداری را در بازاریابی و فروش با هم بررسی خواهیم کرد.

استراتژی‌های بازاریابی و فروش

  1. هدفمند فعالیت کنید

در بازاریابی و فروش شما باید تمرکزی خاص بر روی یک توافق از پیش تعیین‌شده و ارائه یک شخصیت ایده‌آل که برای مشتری جذاب باشد؛ داشته باشید. تنها با رعایت این موارد می‌توانید بهترین‌ها را برای بازار هدف خود تعیین کنید.

مؤثرترین ابزار و کانال‌های بازاریابی و فروش را بسازید و اطمینان حاصل کنید که پول و زمانی که شما صرف بازاریابی می‌کنید، بیشترین بازده سرمایه‌گذاری را به ارمغان می‌آورد.

پیشنهاد فروش ویژه‌ و ارزشمند را درست ارائه دهید

یک پیشنهاد ارزشمند، در واقع یک پیشنهاد فروش ویژه نیست. یک پیشنهاد ارزشمند، عناصر استراتژی بازاریابی داخلی است؛ درحالیکه پیشنهاد فروش ویژه، قدرت خرید مشتریان را در نظر دارد.

یک پیشنهاد فروش ویژه از یک پیشنهاد ارزشمند متفاوت است، به طوری که مزیت برتر شما را در جذب مشتریان، برجسته می‌کند و توانایی شرکتتان را برای برآوردن خواسته و نیازشان نشان می‌دهد.

از استراتژی‌های شرکت خود محافظت کنید

با این اصطلاح زندگی کنید: «از هر دست بدی از همون دست پس می گیری».

اگر شما چشم‌انداز خود را توسعه دهید و برای مشتریان خود اهمیت قائل باشید، آن‌ها نیز از شرکت شما قدردانی خواهند نمود. در واقع، مشتریان حتی حاضر به پرداخت بهای بیشتر نیز خواهند بود. همیشه دست دهنده داشته باشید، قدردان مشتریان خود باشید و به آموزش و پروش دیگران اهمیت دهید.نرم افزار حسابداری ارقام سیستم

کانال‌های بازاریابی و فروشنرم افزار حسابداری ارقام سیستم 


بازاریابی از طریق خبرنامه‌های توسعه‌یافته و ایمیل همیشه جوابگو نیست

اگر شما مشتری ایده‌آل و خاص خود را بشناسید، قادر خواهید بود آنچه را که آن‌ها می‌خواهند؛ درک کنید و آن را به مشتری بفروشید. شاید بازاریابی از طریق ایمیل یا خبرنامه کار درستی باشد، اما شما ابتدا باید مشتری موردنظر خود را پیدا کنید، سپس تعیین کنید که آیا این ابزار بهترین رویکرد برای برقراری ارتباط می‌باشد یا خیر؟

بازاریابی و فروش در دنیای دیجیتال

اطمینان حسابداران را جلب کنید

همانطور که در نقل قول‌های کلیشه‌ای شنیده‌ایم؛ حسابداران عموما افرادی با شخصیت ریسک گریز هستند.

اگر می‌خواهید در کانون توجه حسابداران قرار گیرید، باید برجسته باشید. از طریق جلوه‌ها و تصاویر خاص، طرح‌ها و متون ویژه در وب‌سایت حسابداری شرکت با مشتری خود ارتباط برقرار کنید. ریزبین بودن شما موجب می‌شود تا در کانون توجه دیگران قرار گیرید و راحتتر به مشتری موردنظر خود نزدیک شوید.

اطلاعات متناسب ارائه دهید

هر صفحه‌ای در یک وب‌سایت باید حاوی یک مطلب خاص باشد؛ و آن مطلب باید با هدف وب‌سایت همخوانی داشته باشد. ارائه دو یا چند گزینه موجب ایجاد تردید و دودلی می‌شود و مشتری را از ادامه کنکاش باز می‌دارد. بنابراین توجه کنید که حسابداران را گمراه نکنید.

موتور جستجویتان را بهینه کنید

آیا وب‌سایت حسابداری خود را طوری تنظیم کرده‌اید که با در نظر گرفتن ۵ کلمه کلیدی و جستجوی آن‌ها در گوگل مشتریان آتی بتوانند وب‌سایت شما را به‌راحتی پیدا کنند؟

شما باید این کار را بر مبنای عناوین، محتوا و ابر داده در سایت خود انجام دهید. اگر شما هیچ موتور جستجوگری برای این کار مدنظر ندارید، درواقع باید گفت دست روی دست گذاشته و به امید معجزه‌ای هستید تا شرکت شما در خاطر مشتریان بماند.

از رسانه‌های اجتماعی هدفمند استفاده کنید

مشتری موردنظر شما از چه رسانه اجتماعی استفاده می‌کند؟

فقط از رسانه‌هایی استفاده کنید که مورد توجه مشتریانتان باشد. اگر آن‌ها در فیس‌بوک هستند، پس شما نیز به فیس‌بوک بروید؛ اگر در توییتر حضور دارند، پس شما نیز به توییتر بروید.

حضور در تمام رسانه‌های اجتماعی به شما کمک شایانی نمی‌کند، چراکه شما باید بر آن‌ها نظارت کنید، از آن‌ها نگهداری کنید و صدالبته آن‌ها را ترویج دهید؛ بنابراین نمی‌توانید به‌یک‌باره بر همه آن‌ها تمرکز کنید.

بازاریابی و فروش به‌عنوان شغل تمام وقت است

بازاریابی و فروش در شرکت‌های کوچک‌تر اغلب به عهده شخص ثالثی قرار می‌گیرد. رشد آتی شرکت شما وابسته به تلاشی است که برای بازاریابی انجام می‌دهید.

کسی را استخدام کنید و یا باکسی قرارداد ببندید که بازاریابی تخصصی را می‌داند و به‌صورت حرفه‌ای بر کار خود تمرکز می‌کند. اگر شما برای پیشرفت مصمم هستید، باید مطمئن باشید که کار را به کاردان می‌سپارید.

سرنخ فروش را مدام پیگیری کنید

برای برخی‌ها، فروش نوعی سرگرمی است. برای سایرین اما نوعی نگرانی است. اگرچه، شما باید هر چیزی را پیش‌بینی کنید. شما نمی‌توانید نسبت به فروش‌های خود بی‌تفاوت باشید و آن‌ها را پیگیری نکنید.

فروشندگان بزرگ همیشه فروش‌های خود را پیگیری می‌کنند. درواقع آن‌ها به دنبال جذب مشتری دائمی هستند. سایر مشتری‌ها به‌وسیله سایرین جذب می‌شوند.

به هر مشتری که از در وارد می‌شود، جواب بله نگویید

شما ظرفیت بالایی داشته و به هر شخصی بله می‌گویید تا احتمال نادیده گرفته شدن یا فراموش‌شدن آن‌ها را از بین ببرید. نسبت به افرادی که با آن‌ها کار می‌کنید هوشمند باشید. اگر آن‌ها مناسب نیستند، آن‌ها را به شخص دیگری معرفی کنید تا بتوانند باهم کار کنند.

سؤالات سخت را همان ابتدا بپرسید. شما انتظار دارید بابت کاری که انجام می‌دهید چقدر حقوق دریافت کنید؟ اگر در پرداخت حقوق اتفاق‌نظر ندارید، بنابراین همین‌الان جلوی ضرر را بگیرید.

دو گوش شنوا و یک زبان گویا داشته باشید

برای صاحبان کسب‌وکارهای کوچک، کسب‌وکار آن‌ها زندگی، نحوه گذران معیشت و غرورشان است.

آن‌ها تمایل دارند درباره شغلشان صحبت کنند، بنابراین وقتی به ملاقاتشان می‌رود، اجازه دهید درباره کسب‌وکارشان صحبت و تفحص کنند.

این به شما اجازه می‌دهد دورنگری کنید و مشکلات اصلیشان را درک کنید. با این دانش، شما می‌توانید با برقراری گفتگوی‌های ارزشمند، خدمات و کسب‌وکار خود را توسعه دهید و همچنین روابط عمیقی را با مشتری‌تان ایجاد کنید.

سخن نــهایــی…

به‌منظور توسعه روش‌های حسابداری، لازم نیست شما حتماً پول یا زمان بیشتر ازآنچه در حال حاضر اختصاص داده‌اید، صرف کنید.

اگر شرکت شما بتواند از هر یک از این ۱۲ راهکار را در فعالیت‌های فروش و بازاریابی رعایت کنید، رشد و توسعه شما مؤثر و کارآمد خواهد بود و بازده سرمایه‌گذاری بالایی را تجربه خواهید نمود.


  • جمعه / 1 آذر 1398 / 14:28
  • دسته بندی: نرم افزار ارقام سیستم
  • نویسنده: ارقام سیستم

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد