به بلاگ ارقام سیستم خوش آمدید

در این قسمت می توانید مقالات مرتبط با آموزش حسابداری، و همچنین آموزش نرم افزار حسابداری ارقام سیستم را مطالعه بفرمایید

پست فوری:
فرم زمانبندی کار حسابداری (cpm)
دانلود رایگان فرم زمانبندی کار حسابداری (cpm)

تا حالا فکر کردید اگر حسابدار یک شرکت شدید چیکار کنید کار حسابداری را به بهترین شکل ممکن انجام دهید؟ منظور از بهترین شکل قطعا عملکرد حرفه ای است یعنی طوری کار حسابداری را حتی در ساده ترین مرحل انجام دهید که دیگران با دیدن آن به حرفه ای بودن شما ایمان بیاورند! میدانید وقتی نگاه دیگران به اجرای کار حسابداری اینگونه شود چه اتفاقات مثبتی می افتد؟


منظور از قالب کار حسابداری (cpm) چیست؟

تا به حال این کلمه را بارها شنیده اید : مطالب دانشگاهی ارتباطی با بازارکار ندارند! در استاندارد حسابداری ، به طور خلاصه افراد با رعایت اصول و قوانین حوزه حسابداری آشنا می شوند ولی همین استاندارد نیاز به یک قالب اجرایی دارد یعنی اصول و قوانین نوشته شده ای که شما را به یک حرفه ای در بازار کار تبدیل می کند.cpm  نام یک قالب بومی سازی شده ایرانی است که به شما کمک میکند کارحسابداری را در یک قالب زیبا حرفه ای و قابل اعتماد پیاده سازی نمایید. این قالب

فصل اول-کنترل عمومی اوضاع مالی مجموعه 

شما بعنوان حسابدار درابتدای ورود به یک مجموعه با هویت و وضعیت آن آشنا شوید تا درحین اجرای کار حسابداری با چالش بی اعتباری مواجه نشوید. در فصل اول این قالب فهرست از این نوع کنترل ها در اختیار شما قرار گرفته است.

ایجاد شرکت در سیستم شماره……و تهیه کدینگ
ثبت سند افتتاحیه و تطبیق با اظهارنامه سال قبل (کاربرگ مطابقت تهیه و بایگانی گردد.)
دریافت صورتهای مالی حسابرسی شده سال قبل
دریافت اظهارنامه سال قبل
ذخیره Back up به طور منظم
ارسال قراردادها به سازمان امور مالیاتی
دریافت یوزر و پسورد ارزش افزوده
دریافت یوزر و پسورد معاملات فصلی
بررسی قرارداد منعقده
بررسی پرداخت ها جهت خدمت مالی
دریافت اطلاعات پیش ثبت نام کد اقتصادی

فصل دوم- بررسی شریان های درآمدی مجموعه 

بعد از اصالت سنجی هویت و وضعیت حالا شما باید با کانال های پولی که مهمترین بخش حساس و حیاتی یک مجموعه است چون کنترل تداوم فعالیت در گرو این بخش است. در فهرست دوم شما با کنترل های مربوط به رورد و خروج وجه نقد آشنا خواهید شد.

ثبت گردش بانک، مطابقت مانده و کنترل عدم بستانکاری گردش با کارت بانک
کنترل مانده بانک انتقال یافته به سال بعد(اولین گردش بانک در سال آتی حتما رویت شود.)
تهیه و ثبت جدول ریز اسناد پرداختنی و چک کردن چکهای پرداختی سال قبل به سال جدید
تهیه کاربرگ تسهیلات بانکی و ثبت اقساط، بهره متعلقه و وثایق مربوطه
چک لیست چکهای پرداختی
اخذ صورتهای پرینت بانکی و مطابقت با ابتدای دوره و پایان دوره

دیگر فصل های این قالب شامل موارد زیر است که پیشنهاد میکنیم اگر تصمیم دارید یک کار حسابداری با کیفیت ارایه کنید حتما این فایل را در انتهای پست دانلود نمایید. تدوین این قالب توسط یکی ازفعالان حوزه مالی جناب آقای مجید پورعسگری انجام شده که تیم پرشین حساب با هدف حمایت از توسعه کار حسابداری آن را بطور رایگان در اختیار علاقمندان قرار می دهد.

  • فصل سوم- حقوق و دستمزد
  • فصل چهارم – درآمد
  • فصل پنجم-دارایی ها
  • فصل ششم- اسناد دریافتنی-حساب دریافتنی-سایر حسابهای دریافتنی
  • فصل هفتم-پیش پرداخت ها
  • فصل هشتم-ح پرداختنی،سایر ح پرداختنی،اسناد پرداختنی
  • فصل نهم-پیش دریافتها
  • فصل دهم- سرمایه
  • فصل -یازهم-سایر


ابزار مناسب در قیمت گذاری 

علاقمندان به حسابداری و حتی مدیران عزیز می توانند با استفاده از این فرم هم کنترل و برآورد حجم کار را در نظر بگیرند و هم می توانند مبلغ و پیشنهاد کاملا منطقی با توجه به موارد کنترلی به کارفرما پیشنهاد دهند. یعنی یک چارچوب مطمئن هم از نظر حجم کار و هم از نظر قیمت پیشنهادی در اختیار دارند.من به نیروهای خودم همیشه قبل از شروع پروژه ها این چک لیست را می دهم تا کنترل لازم صورت پذیرد و باصطلاح زمان و ارزش کار مشخص شود. فقط نکته پایانی اینکه ممکن است این کار و تیک کردن پارامترهای فهرست cpm چند روزی زمان ببرد و شما اینطور تصور کنید کار بیهوده ای است چون اگر قیمت را پیشنهاد بدهید هر چقدر هم منطقی باشد طرف مقابل پیشنهاد پایین تری داشته باشد، در انیگونه موارد کافی است یک هزینه مشاوره کنترل و عیب یابی دریافت کنید که اگر هم موافق نبودند هزینه مشاوره است و اگر هم می خواهند ادامه دهدن پیش پرداخت انجام کار.

  • پنج شنبه / 2 آبان 1398 / 03:05
  • دسته بندی: آموزش های رایگان حسابداری
  • نویسنده: حبیب حاجتی

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد