به بلاگ ارقام سیستم خوش آمدید

در این قسمت می توانید مقالات مرتبط با آموزش حسابداری، و همچنین آموزش نرم افزار حسابداری ارقام سیستم را مطالعه بفرمایید

پست فوری:
آشنایی با جامع ترین نرم افزار فروش و پخش مویرگ

 

آشنایی با اصطلاحات و نرم افزار فروش و پخش مویرگی

فروش و پخش مویرگی

فرآیندی را که تولید کننده با هدف انتقال کالا و خدمات به دست پایین ترین سطح مشتریان خود طی می کند و یا به عبارت دیگر مسیری را که کالا و خدمات باید طی کنند تا به دست مشتریان برسند، فروش و پخش مویرگی می گویند. این نوع فروش و پخش، زمینه خرید مستقیم مشتری از تولید کننده و حذف واسطه ها را فراهم می سازد. یکی از دلایل عمده موفقیت در این عرصه، به کارگیری نرم افزار فروش و پخش مویرگی می باشد.

شاید برایتان جالب باشد بدانید که چرا این سیستم فروش و پخش را، فروش و پخش مویرگی نام گذاری کرده اند؟!

رساندن محصولات و خدمات از طرف تولید کننده به دست آخرین مشتری یا خریدار، پخش گفته می شود. همان­گونه که می­دانید، مویرگ ها نیز رگ هایی کوچک با وظیفه انتقال خون به سلول­ها می باشند و همین دو اصطلاح موجب شده است تا سیستم فروش و پخشی تحت عنوان فروش و پخش مویرگی ایجاد گردد.

فروش و پخش مویرگی

 

مزایای فروش و پخش مویرگی

جمع آوری اطلاعات بازار در سوی اقدامات اصلاحی

پخش شوندگی بالا علی الخصوص برای کالاهای تند مصرف به دلیل تاریخ انقضای پائین

کم شدن باقیمانده مطالبات در بازار به علت افزایش تعداد مشتری­ها و کاهش ریسک مالی

افزایش سهم بازار با بالا رفتن سطح پوشش مشتریان

بهبود شرایط سرمایه در بازار و افزایش نقدینگی

بیشتر شدن سرمایه در گردش و افزایش تعداد کد کالای عرضه شده

پائین آمدن ضایعات به دلیل پخش شوندگی کالا

ردیابی محصول و واقعی شدن سطح سفارشات و درخواست های مشتریان

بالا رفتن ارزش برند شرکت های تولیدی

معایب فروش و پخش مویرگی

افزایش هزینه های شرکت

نیاز به گردش بالای سرمایه

ایجاد تعرض در میان کانال های توزیعی

نیاز بالا به مدیریت منابع انسانی

حسابداری فروش و پخش مویرگی با استفاده از نرم افزار فروش و پخش مویرگی

کنترل روزانه سود و زیان در شرکت­هایی که از سیستم فروش و پخش مویرگی استفاده می­کنند، به علت پائین بودن حاشیه سود آن­ها، از اهمیت بسیار ویژه­ای برخوردار است. عقد قرارداد تولیدکنندگان با شرکت های پخش و فروشی که سطح پوشش بالایی در مکان مورد نظر دارند، یکی از عوامل موفقیت سیستم فروش و پخش مویرگی با هدف افزایش سود می­باشد. جذب منابع انسانی مجرب نیز یکی دیگر از عوامل تاثیرگذار بر افزایش سود و جلوگیری از رخداد زیان می­باشد. با توجه به نکات گفته شده، می­توان نتیجه گرفت که لازمه تکمیل یک شبکه فروش و پخش مویرگی، استفاده از یک نرم افزار فروش و پخش مویرگی جامع و کامل می­باشد.  

ویژگی های نرم افزار فروش و پخش مویرگی

انتظار می­رود که نرم افزار فروش و پخش مویرگی مورد استفاده در شرکت­های گوناگون، دارای ویژگی­هایی کلی همچون تولید خودکار نقطه روش با هدف افزایش میزان فروش محصول، آنالیز و نگهداری تماس­های برقراری مشتریان، درک و آشنایی با سلیقه­ها و ترجیحات گوناگون مشتری، پیش­گویی نقطه سفارش آتی مشتری و نیز اعتبار سنجی وی باشد.

 

 

ارقام سیستم، ارائه دهنده جامع­ترین نرم افزار فروش و پخش مویرگی

نرم افزار فروش و پخش مویرگی ارائه شده توسط شرکت ارقام سیستم با ویژگی­های منحصر به فردی نظیر کنترل اعتبار مشتری با امکان کسر اسناد در جریان وصول، سیاست­های قیمت­گذاری کالا بر اساس مشتری و گروه مشتری، سیاست­های متنوع تخفیفات و جوایز، مشاهده خلاصه صورت­حساب مشتری، امکان انتخاب کالا از روی کد و یا نام کالا و... توانسته است جامع­ترین و کامل­ترین نرم افزار فروش و پخش مویرگی موجود در بازار باشد.

ارقام سیستم، ارائه دهنده جامع ترین نرم افزار فروش و پخش مویرگی

  
  • پنج شنبه / 10 بهمن 1398 / 15:52
  • دسته بندی: مقالات حسابداری و مدیریتی
  • نویسنده: ارقام سیستم

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد