به بلاگ ارقام سیستم خوش آمدید

در این قسمت می توانید مقالات مرتبط با آموزش حسابداری، و همچنین آموزش نرم افزار حسابداری ارقام سیستم را مطالعه بفرمایید

پست فوری:
آشنایی با نرم افزار فروش مویرگی

آشنایی با اصطلاح و نرم افزار فروش مویرگی

امروزه به کارگیری فروش مویرگی به طور بسیار چشمگیری در حال گسترش می باشد. به گونه ای که استفاده از این سیستم فروش همچون نخستین سال های پیدایش آن، تنها به محصولات غذایی و دارویی محدود نشده و سایر صنایع مختلف نیز به منظور افزایش میزان فروش خود، از سیستم فروش مویرگی استفاده می کنند. گفتنی است که تعداد بیشماری نرم افزار فروش مویرگی در بازار موجود می باشد که استفاده از آن ها بی شک تاثیرات مثبتی را در میزان فروش صنایع مختلف به دنبال خواهد داشت. پیش از آشنایی با نمونه ای از بهترین نرم افزار فروش مویرگی، بهتر است ابتدا با مفهوم این اصطلاح پر کاربرد و ویژگی های آن آشنا شویم.

فروش مویرگی

 

فروش مویرگی

فروش مویرگی به معنای پخش محصولات یک شرکت در سراسر بازار با هدف افزایش سطح دسترسی خریداران به این دسته از محصولات و نیز افزایش میزان فروش آن ها می باشد.

مزایای فروش مویرگی

فروش مویرگی موجب می شود تا ریسک بازگشت سرمایه به طرز چشمگیری کاهش پیدا کرده و به شرکت صاحب سرمایه این امکان را می دهد که با خریداران بیشتری معامله کند و بدین ترتیب تمام تخم مرغ هایش را در یک سبد نگذارد! افزایش تعداد مشتریان این امکان را به شرکت می دهد تا آن دسته از خریداران را که مناسب سیاست های اعمالی شرکت نیستند، بدون هیچ نگرانی و ترسی کنار بگذارند.

استفاده از سیستم فروش مویرگی همچنین زمینه فروش بیشتر را مهیا می سازد و همین امر موجب فراگیر شدن این سیستم  فروش در بازار شده است. این سیستم همچنین به توزیع و فروش سریع و کوتاه مدت محصولات در بازار کمک می کند. امکان مدیریت بر چرخه نقدینگی و فروش بسیار گسترده نیز از دیگر مزایای استفاده از سیستم فروش مویرگی هستند.

معایب فروش مویرگی

پخش شدن نقدینگی، تنوع و ناهمگونی مشتریان و کمیاب بودن نیروی کار ماهر از جمله معایب این سیستم می باشد که البته در مقایسه با مزایای آن چندان چشمگیر نیست.

نرم افزار فروش مویرگی

مدیریت عملیات، حسابداری، مدیریت موجودی، مدیریت ارتباط با مشتری، مدیریت سفارش، خرید و مدیریت انبار از جمله مواردی است که یک نرم افزار فروش مویرگی قادر به پشتیبانی آن می باشد.

نرم افزار فروش مویرگی باید به صورت اتوماتیک نقطه فروش را تولید نموده و بدین ترتیب میزان فروش را به طور موثری افزایش دهد. پردازش سفارش، محاسبات مالیاتی و چاپ رسید، از جمله اقدامات انجام شده در این زمینه می باشد.

آنالیز و نگهداری تماس های مشتری و نیز توجه و درک سلایق و ترجیحات وی و نیز مواردی همچون پیش بینی نقطه سفارش مشتریان آتی و اعتبار سنجی آن ها از دیگر ویژگی های کلی نرم افزار فروش مویرگی است.

 

 

نرم افزار فروش مویرگی ارقام سیستم، کامل ترین نرم افزار فروش مویرگی

نرم افزار فروش مویرگی ارقام سیستم که یکی از بهترین و کامل ترین نرم افزارهای موجود در بازار می باشد، ویژگی های گوناگونی نظیر تولید اتوماتیک حساب تفصیل مشتریان از روی کد اختصاصی مشتری، کنترل و سنجش اعتبار مشتری با امکان کسر اسناد در جریان وصول، سیاست های قیمت گذاری کالاها طبق مشتری و گروه وی و کلاس قیمت کالا و سری ساخت آن، سیاست های متنوع تخفیفات و جوایز، تعیین جایزه تعدادی، امکان مشاهده خلاصه صورت حساب مشتری و مواردی از این قبیل دارد که زمینه ساز پیشرفت این نرم افزار و نیز موفقیت آن در این عرصه شده است.

نرم افزار پخش مویرگی ارقام سیستم

نرم افزار فروش مویرگی ارقام سیستم

  
  • پنج شنبه / 10 بهمن 1398 / 16:06
  • دسته بندی: مقالات حسابداری و مدیریتی
  • نویسنده: ارقام سیستم

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد