به بلاگ ارقام سیستم خوش آمدید

در این قسمت می توانید مقالات مرتبط با آموزش حسابداری، و همچنین آموزش نرم افزار حسابداری ارقام سیستم را مطالعه بفرمایید

پست فوری:
معرفی جامع ترین نرم افزار پخش مویرگی عرضه شده به بازار!

آشنایی با اصطلاحات و نرم افزار پخش مویرگی

پخش مویرگی

چشم پوشی از بخش­بندی بازار توسط شرکت های عرضه کننده محصولات و توزیع آن ها در سطح تمام بازارهای موجود را پخش مویرگی می نامند. از جمله مهم ترین عوامل موفقیت شرکت­های گوناگون مختلف در زمینه توزیع کالا، به کارگیری جامع­ترین نرم افزار پخش مویرگی عرضه شده در بازار است.

پخش مویرگی سبب می شود تا شرکت محصولات خود را در کل بازار در دسترس مشتریان قرار داده و بدین نحو خریداران  بسیاری را جذب کند. پخش مویرگی اغلب زمانی ضروری به نظر می رسد که مشتریان با گزینه­های گوناگونی از برندهای مختلف در انتخاب کالای مورد نظر و مورد نیاز خود رو به رو می گردند!

ظرفیت میزان تولید، اندازه بازار مورد نظر به منظور پخش، سیاست­های صحیح قیمت­گذاری و بازاریابی و نیز احتیاج فصلی خریداران به محصولات مورد نظر از جمله مهم ترین عوامل تاثیرگذار بر میزان توزیع می­باشند.



پخش مویرگی

هدف پخش مویرگی

هدف پخش مویرگی تحت پوشش قرار دادن بیشتر بازار موجود با به کارگیری مکان­های فروشی که در دسترس می باشند، است.

غالبا این نوع از پخش را هنگامی مورد استفاده قرار می­دهند که کالای مورد نظر تقاضای زیادی از طرف مشتریان داشته و در عین حال برندهای مختلف بسیاری نیز آن  محصول را تولید و عرضه نمایند. به نحوی که اگر مشتریان برند شرکت مورد نظر شما را نخرد، به خرید برند دیگر شرکت­های رقیب موجود در بازار روی خواهند آورد. بنابراین مهم ترین و بنیادی ترین هدف پخش مویرگی، توزیع گسترده محصولدر سراسر بازار است. میزان کل فروش کالای مورد نظر ارتباط مستقیمی با تعداد فروشگاه­های عرضه کننده کالا دارد. به کارگیری این روش پخش به شرکت­هایی که کالاها و محصولات اساسی را توزیع می نمایند، توصیه می­گردد.

فواید پخش مویرگی

پخش مویرگی غالبا در مورد محصولاتی نظیر خمیر دندان، سیگار، صابون و... که استفاده روزمره دارند، تاثیرگذار و سود آور واقع می گردد. زیرا این گروه از کالاها در هر نوع فروشگاهی به راحتی قابل دستیابی هستند.

پول

مسلما توزیع گسترده تر یک کالا زمینه فروش بیشتر و در نتیجه دستیابی به سود بالاتر را مهیا خواهد ساخت. روشن است که هرچه کالایی به میزان بیشتری در بازار وجود داشته باشد، به مراتب به مقدار بیشتری نیز به فروش خواهد رفت.

آگاهی از محصول

توزیع گسترده و وسیع کالا در سطح بازار سبب آشنایی مشتریان با آن محصول خواهد شد که همین موضوع زمینه ساز کسب اعتماد مشتری و خرید محصول توسط وی خواهد شد.

خرید بدون برنامه

عقیده بازاریابان بر این است که خرید بدون برنامه سود چندانی در پی ندارد، اما بر خلاف این اعتقاد تجربه حاکی از آن است که در صورت عدم دسترسی به برندهای پرفروش و مشهور، مشتریان به خرید برندهایی روی می آورند که کمتر شناخته شده هستند که این موضوع سود چشمگیری را برای شرکت های تولید کننده محصول به دنبال خواهد داشت.

 

ویژگی های کلی نرم افزار پخش مویرگی

یقینا یکی از مهم ترین و پایه ای ترین عوامل موثر بر موفقیت شرکت­های توزیع کننده کالا در سطح بازار، استفاده از جامع­ترین و کامل­ترین نرم افزار پخش مویرگی عرضه شده به بازار است. مدیریت عملیات، حسابداری، مدیریت موجودی، مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت سفارشات، خرید و مدیریت انبار از جمله خصیصه هایی است که یک نرم افزار را به جامع ترین نرم افزار پخش مویرگی مبدل می سازد.

نرم افزار پخش مویرگی ارقام سیستم، جامع ترین نرم افزار پخش مویرگی در بازار

بدون شک شک ارقام سیستم به عنوان یک شرکت حسابداری بزرگ ارائه دهنده جامع­ترین و کامل­ترین نرم افزار پخش مویرگی عرضه شده به بازار می­باشد. ویژگی­های ویژه و منحصر به فرد این نرم افزار پخش مویرگی سبب شده است تا بهترین شرکت­های فعال توزیع کننده محصولات در سطح گسترده، از امکانات بی نظیر آن بهره مند گشته و در زمینه کاری خود موفق عمل کنند!


نرم افزار پخش مویرگی, نرم افزار فروش و پخش مویرگی,جامع ترین نرم افزار پخش مویرگی


ارقام سیستم، ارائه دهنده جامع ترین نرم افزار پخش مویرگی

 

 

 

  • سه شنبه / 8 بهمن 1398 / 13:18
  • دسته بندی: نرم افزار ارقام سیستم
  • نویسنده: ارقام سیستم

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد