به خبر خون ارقام سیستم خوش آمدید
عرضه ۲۹ میلیون آیفون 10 در فصل چهارم ۲۰۱۷
اپل

گزارش مؤسسه‌ی تحقیقاتی Canalys حکایت از آن دارد که اپل در سه‌ماهه‌ی پایانی سال گذشته‌ی میلادی، ۲۹ میلیون آیفون ۱۰ روانه‌ی بازار کرده‌ که از این تعداد، ۷ میلیون دستگاه، نزدیک به یک‌چهارم آن‌ها در بازار چین عرضه شده است. تحلیل‌گران مؤسسه‌ی Canalys معتقدند که دو عامل به فروش قابل توجه پرچم‌دار جدید اپل کمک کرده است؛ نخست، بازارهایی که در آن کاربران امکان خرید اقساطی آیفون ۱۰ را دارند با مشاهده‌ی برچسب قیمتی چهار رقمی این گوشی دلسرد نشده‌اند و در عوض روی شرایط پرداخت ماهانه‌ی مبلغ خرید آن تمرکز کرده‌اند. ثانیا، کاربرانی که در فراهم‌کردن مبلغ خرید این گوشی دچار مشکل هستند، می‌توانند با تعویض گوشی فعلی خود، هزینه‌ها را جبران کنند.



یکی از مزیت‌های استراتژی فروش اپل، این است که تعداد فزاینده‌ای از کاربران، به ارزش فعلی گوشی‌ هوشمند قدیمی خود پی می‌برند و نسبت به شرکت در برنامه‌های تعویض گوشی جهت جبران قیمت بالای آیفون ۱۰ اقدام می‌کنند.



با این همه، به اعتقاد Canalys، عرضه‌ی ۲۹ میلیون iPhone X پایین‌تر از حد انتظار بوده است و بخش عمده‌ای از این مساله به وقفه‌ی بین عرضه‌ی آیفون ۸ و آیفون ۱۰ و محدودیت در تأمین قطعات پرچم‌دار خاص کوپرتینونشین‌ها بازمی‌گردد. طبق اعلام Canalys، مدل‌های پیشین آیفون نظیر آیفون اس‌ایی، ۶ اس و ۷ نیز فروش خوبی را تجربه کرده‌اند و این موضوع، درستی استراتژی فروش اپل را نشان می‌دهد.


مدل‌های قدیمی کماکان در نزد آن دسته از کاربرانی که به‌دنبال توجیه اقتصادی هستند، ارزشمند و محبوب محسوب می‌شوند. تان‌آن ان‌گوین، تحلیل‌گر مؤسسه‌ی Canalys در این خصوص می‌گوید: 



اپل به‌لطف تغییراتی که طی فصل سوم سال گذشته‌ی میلادی در لیست محصولات خود اِعمال کرد، بهترین عملکرد در تاریخ این شرکت را تجربه می‌کند. این استراتژی، میزان ریسک اپل را حین ارتقاء آیفون به‌‌لحاظ طراحی و تجربه‌ی کاربری محدود می‌کند. در حالی که فناوری‌های جدید نظیر فیس‌آی‌دی و نمایشگرهای بدون حاشیه، برچسب قیمتی ۹۹۹ دلاری آیفون را توجیه‌پذیر می‌کنند و اپل را در میدان رقابت با سامسونگ، هواوی و گوگل نگه می‌دارند، داشتن لیستی گسترده از محصولات به کوپرتینونشین‌ها اجازه می‌دهد که به اهداف فروش خود دست یابند و از جایگاه خود در بازار محصولات بالارده محافظت کنند.



یکی از پژوهش‌های CIRP نشان می‌دهد که آیفون ۸، ۸ پلاس و آیفون ۱۰ در مجموع، ۶۱ درصد از فروش آیفون در آمریکا طی فصل چهارم ۲۰۱۷ را شکل می‌دهند. داده‌های تحلیلی حکایت از آن دارند که اپل رتبه‌ی یک فعال‌سازی گوشی تا تعطیلات کریسمس را در اختیار داشته است و بررسی‌های کانتار نشان می‌دهند آیفون ۸، ۸ پلاس و آیفون ۱۰، سه گوشی پرفروش آمریکا در ماه نوامبر بوده‌اند.






آیفون 10 / آیفون ایکس / iPhone X




برای مطالعه‌ی تمام مطالب مرتبط با گوشی‌های جدید اپل شامل مشخصات فنی، قیمت، تصاویر و ویدیوی نگاه نزدیک،
به صفحه‌‌های آیفون 10 / iPhone X یا آیفون 8 یا آیفون 8 پلاس مراجعه کنید.





  • چهارشنبه / 4 بهمن 1396 / 16:39
  • دسته بندی: اخبار فناوری
  • کد خبر: 96110039
  • منبع خبر: زومیت

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد