به خبر خون ارقام سیستم خوش آمدید
مصاحبه سایت business for home با سرکار خانم ماریا قادری کاندیدای ایرانی بهترین نتورکر زن سال ۲۰۱۵
مطالعه این مصاحبه را بیشتر به زنان نتورکر کشور عزیزمان و همچنین برخی از لیدرهای مردی که لازم است توانایی و شایستگی های زنان نتورکر را بیشتر درک و باور کنند پیشنهاد می کنیم . انتشار این متن نه به دلیل تبلیغ در مورد شرکت مذبور یا فرد خاصی باشد بلکه به سبب آشنایی بیشتر شما خوانندگان و بازدیدکنندگان این مجموعه از جایگاه و نوع فعالیت های نتورکرهای زن و تواناییهای عملی شان در انجام اصول اجرایی این کسب و کار و همچنین بدست آوردن موفقیت های چشم گیر آنها در این تجارت است.

ماریا قادری در سن ۱۸ سالگی کارش به عنوان یک نتورکر آغاز کرد مثل اکثر مردم در اوایل کار چندان موفق نبود هرچند این جلوی او را برای جستجوی بیشتر نگرفت.

در سال ۲۰۰۸ وقتی ماریا ۲۳ سال داشت تصمیم گرفت که در مورد تیم global wealth trade تحقیق کند وقتی فهمید که این کمپانی هم مثل بقیه کمپانی ها فقط محصولات آرایشی بهداشتی تولید نمی کند خیلی هیجان زده شد.

در کمتر از ۶ ماه از شروع فعالیت virtual mall designer (طراحی فروشگاه مجازی) با همکاری gwt شروع به کسب در امد ۳۰۰۰ دلاری در ماه کرد که بیشتر از درآمدش در بانکی که کار میکرد بود در مدت کوتاهی تصمیم گرفت که فروش مستقیم را به عنوان شغل اصلی خودش انتخاب کند و از شغلش در بانک استعفا دهد.

امروز ماریا یکی از جوانترین و پردرآمدترین اعضای تیم gwt میباشد و همچنین یکی از جوان ترین سفیران منطقه ای gwt در سن ۲۸ سالگی است.

او همچنین با بیش از ۲۰۰۰ vdm(طراح فروشگاه مجازی ) در ۳۰ کشور دنیا فروش سالانه چندین میلیون دلاری دارد.

تد نیتن این افتخارو داشته است که با ماریا مصاحبه کند :

ماریا چطور شد که با بازاریابی شبکه ای آشنا شدی؟

مدت کمی بود که به کانادا اومده بودم من مشغول تحصیل در دبیرستان بودم که یک روز برادرم از من خواست که به جای اون به یک معارفه شغلی برم من رفتم ولی اگه بخوام راستشوبگم اون روزا به عنوان یک نوجوان واقعا به حرف چند تا دکتر یا بیزینس من که اونور اتاق میشینن و صحبت میکنم اهمیت نمیدادم. اوایل سخنرانی که به نظر من همه چی یک کلاهبرداری بود. ولی وقتی به اواسط سخنرانی رسید تمام چیزی که رو صفحه نمایش نشون میدادن تصاویری از سواحل زیبا، خونه ها وماشین های لوکس بود به همراه یک تیتر که میگفت دیگه وقتشه که آزاد زندگی کنی.

راستش زیاد نفهمیدم که این معارفه در چه موردی بود فقط فهمیدم که این امکان هست که بشه آزاد زندگی کرد. برادرمو قانع کردم که این کارو شروع کنه و خودم هم به عنوان اولین زیر مجموعش کارمو شروع کردم.

نظرت در مورد صنعت فروش مستقیم قبل از این که خودت جزئی ازش بشی چی بود؟

زیاد در موردش نمی دونستم فقط شنیده بودم که فرصت هایی رو در اختیار میذاره که یک انسانی که خودش به دنبال موفقیته به موفقیت برسه اما کارهای خطرناک و غیر قانونی هم اون بیرون هست که میتونه جدا به مردم اسیب بزنه.

همون طور که گفتم در اولین تلاشم به عنوان یک نتورکر با یک کمپانی محصولات آرایشی بهداشتی کار میکردم . اما وقتی میدیدم که بالا سری هام منو رها میکردن وبه کمپانی های دیگه ای میپیوستن که اون کمپانی ها هم مثل همین بودن خیلی شوکه میشدم. نمی دونستم که چرا مردم این کارو میکنن چرا یک کمپانی رو ترک میکنن و دوباره به یک کمپانی مثل همون فقط با یک نام دیگه میرن ؟؟؟ کم کم متوجه شدم که این فرایند تو این کار خیلی عادیه و زیاد اتفاق میفته. مردم دلیل اصلی شکستشون رو درک نمیکنن و به امید این که کمپانی جدید شاید آبمیوه یا محصولات بهتری داشته باشه بهش ملحق میشن و فکر میکنن که جوابو پیدا کردن.

تا یک مدتی به هدف هام پایبند بودم ولی کم کم ناامید شدم و کارو قطع کردم و آخر سر هم با هزاران دلار کالاهایی که تو کمد خونم منقضی شده بودن روبرو شدم .

چند سال طول کشید تا دوباره وارد این کار بشم این دفعه به خودم قول دادم که اگه بخوام دوباره این کارو بکنم دیگه با شرکت هایی که فقط محصولات مصرفی یا به اصطلاح یا بخورش یا دورش بریز همکاری نکنم.

من باورم به بازاریابی شبکه ای رو از دست داده بودم هر چند میدونستم که ایده ی هوشمندانه ای است فقط فکر میکردم که تو زندگی واقعی کار نمیکنه چون کسایی که تو این کار میشناختم یا فقط حرف میزدن یا اگه واقعا ثروتمند بودند لشکری از زیر مجموعه و آدما داشتن که یک ادم عادی هیچ وقت نمی تونه داشته باشه.

ساناز همون از لیدرهای بازاریابی شبکه ای

چطور شد که به شرکت global wealth trade ملحق شدی؟

چند تن از بالاسری هام به تیم gwt پیوستند که یکی از آنها ساناز هومن بود که امروز ( )

چندین تماس دریافت کردم ولی دیگه اعتقادم به این کار رو از دست داده بودم بنابراین به دانشگاه مهندسی رفتم و همچنین در یک بانک مشغول به کار شدم. ولی دوباره حس کردم که من برای فرار از این نحوه زندگی باید به بازاریابی شبکه ای روی بیارم و واقعا نمیخواستم بقیه عمرم رو داخل یک بانک یا هر شغل دیگه ای بگذرونم. بنابراین تصمیم گرفتم که به خودم یک فرصت دوباره بدهم .نمیتونستم بازاریابی شبکه ای رو از سرم بیرون کنم.

شروع به مطالعه و تحقیق درمورد این کار کردم تا اینکه به طور انلاین با مقاله های بازاریابی رامین مسگرلو آشنا شدم. هرچقدر که بیشتر میخوندم چیزهای بیشتری برام اشکار می شد .میتونستم هرچیزی را که میگفت حس کنم درست مثل اینکه دارد با خود من حرف میزنه .فهمیدم که بین تمام فرصت هایی که تا امروز داشتم تیم gwt امن ترین و قابل اعتماد ترین است.

رامین مسگرلو از بزرگان بازارایبی شبکه ایمحصولات لمس کردنی که شامل اجناس با ارزش و اجناس مطابق با مد که ارزش زیادی دارند و دارای تاریخ انقضا نیستند.

من هم مثل خیلی ها علاقه مند به خرید محصولات مد و طراحی مد بودم بنابراین تصمیم گرفتم تا به عنوان مشتری عضو بشم و از تخفیف ویژه لذت ببرم .من یک سال تمام را به مطالعه و یادگرفتن در مورد بازاریابی شبکه ای گذروندم . در مورد طرح تقسیم درآمد کمپانی ها مشکلات آنها و همچنین بررسی دیگر کمپانی ها، فهمیدم که سریع ترین و بهترین راه برای پیدا کردن جواب سوال هایم این بود که هرچیزی از رامین مسگرلو گیرم میامد را بخوانم و تماشا کنم .رامین جزو سه تن از بهترین مربی ها و حرفه ای ها ی طرح تقسیم درآمد در ۲۵سال گذشته در دنیا بود . بعد تصمیم گرفتم در همایش سالیانه gwt که در شهر تورنتو برگزارمی شد شرکت کنم.

انجا با لیور اسکیلر اشنا شدم که یکی از ستاره های در حال رشد gwt است.

او را در فیسبوک دنبال کردم . چندین مکالمه با وی داشتم .از دیدن طرز زندگی و رشدش و اینکه با سن کمش چقدر سریع توانسته یکی از مشاوران تمام وقت gwt باشد تحت تاثیر قرار گرفتم.

نکته مهم تر این بود که لیور واقعی بود و به روش بازاریابی شبکه ای زندگی میکرد همون چیزی که من دنبالش بودم یه روز تو ایتالیاست روزبعد تو مصر یک مرسدس اس ال ویک رنج روور داره چندین خونه در سرتاسر دنیا داره کاملا داره از زندگیش لذت میبره در حالی که هنوز ۳۰ سالش هم نشده.

من با اون فعالیت هامو شروع کردم و اولین vdm (فروشگاه مجازی ) خودمو افتتاح کردم تا بتونم یه بیزینس قدرتمند رو با راهنمایی هاش شروع کنم

ماریا چه چیزی در این کار بهت انگیزه و انرزی میده؟

ادامه این متن را در بخش دوم این مصاحبه و در پست های بعدی دنبال نمایید …

ارقام سیستم
انتهای پیام
  • جمعه / 8 دی 1396 / 12:38
  • دسته بندی: اخبار بازاریابی و فروش
  • کد خبر: 96100020
  • منبع خبر: ارقام سیستم

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد