به خبر خون ارقام سیستم خوش آمدید
انتشار چند رندر منتسب به نوکیا 9 با دوربین دوگانه
نوکیا
هفته‌ی گذشته رندرهایی از یک گوشی جدید توسط سازندگان مستقل لوازم جانبی منتشر شد که گفته می‌شود متعلق به پرچم‌دار آتی نوکیا هستند که با نام نوکیا ۹ شناخته می‌شود. این تصاور مؤکد شایعاتی هستند که پیش‌تر منتشر شده بود؛ طبق این شایعات، نوکیا ۹ را نباید نمونه‌ی تکامل‌یافته‌ی نوکیا ۸ به شمار آورد، بلکه این گوشی شروع‌کننده‌ی مجموعه‌ای کاملا جدید از محصولات رده‌بالای نوکیا است. در قسمت جلوی گوشی نمایشگری قرار دارد که ب ه‌نظر می‌رسد دارای نسبت تصویر ۱۸ به ۹ است؛ در لبه‌های این نمایشگر شاهد انحنایی جزئی هستیم که بی‌شباهت به نمایشگرهای اینفینیتی موجود در گلکسی اس ۸ و نوت ۸ سامسونگ نیست. به‌ نظر می‌رسد حاشیه‌ی بالا و پایین نمایشگر نوکیا ۹ بزرگ‌تر از چیزی است که در پرچم‌داران سامسونگ دیده می‌شود؛ اما در مجموع نمای جلوی گوشی شبیه به آخرین پرچم‌داران این غول کره‌ای است.
دوربین دوگانه‌ی نوکیا ۹ با آرایش عمودی در میانه‌ی قاب پشتی گوشی جا خوش کرده است و فلش دوگانه سمت راست دوربین قرار دارد. در تصاویر منتشرشده، روی قاب‌های طراحی‌شده برای این گوشی، شکاف دایره‌ای شکل کوچکی نیز در سمت چپ دوربین قرار دارد؛ اما مشخص نیست که این شکاف مربوط به حسگر ضربان قلب است یا حسگر دیگری در آن جای می‌گیرد. حسگر اثر انگشت دایره‌‌ای شکل نوکیا ۹ در پشت گوشی و زیر دوربین دوگانه جای گرفته است. هرچند در گوشی‌های سال گذشته‌ی نوکیا سنسور اثر انگشت با کلید فیزیکی هوم یکپارچه شده بود؛ اما امسال فنلاندی‌ها رویه‌ی متفاوتی پیش گرفته‌اند و سنسور اثر انگشت را به قاب پشتی گوشی منتقل کرده‌اند. لازم به ذکر است که در نوکیا ۶ (مدل ۲۰۱۸) نیز سنسور اثر انگشت در قسمت پشت گوشی قرار دارد. همچنین، شایان توجه است که بر اساس این رندرها، قسمت جلوی نوکیا ۹ فاقد هرگونه کلید مستقل فیزیکی یا لمسی است.
شرکت فنلاندی HMD که تولید گوشی‌های هوشمند با برند نوکیا را بر عهده دارد، پیش از این تأیید کرده بود که در کنگره‌ی جهانی موبایل سال جاری در شهر بارسلون اسپانیا شرکت می‌کند؛ یکی از مقامات اجرایی این شرکت نیز اظهار داشت که مشتریان باید منتظر یک محصول «فوق‌العاده» از این شرکت در جریان کنگره‌ی جهانی موبایل باشند که اواخر فوریه برگزار خواهد شد. هرچند نوکیا ۹ ستاره‌ی احتمالی فنلاندی‌ها در کنفرانس جهانی موبایل خواهد بود؛ اما احتمالا این شرکت از این موقعیت برای اعلام خبر عرضه‌ی نوکیا ۶ (مدل ۲۰۱۸) و نوکیا ۷ در کشورهای غربی نیز استفاده خواهد کرد.
  • یکشنبه / 8 بهمن 1396 / 10:51
  • دسته بندی: اخبار فناوری
  • کد خبر: 96110042
  • منبع خبر: زومیت

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد