به خبر خون ارقام سیستم خوش آمدید
سامسونگ با همکاری آموزش فنی‌و‌حرفه‌ای، آزمون نهایی تکنسین‌های ماهر را برگزار کرد

سامسونگ الکترونیکس همانند دو سال گذشته المپیاد تکنسین‌های ایران را با همکاری سازمان آموزش فنی‌وحرفه‌ای برپا کرد. شرکت‌کنندگان سومین دوره المپیاد تکنسین‌های ایران در دو مرحله مقدماتی و نهایی و در ۴ گرایش موبایل و تبلت، لوازم خانگی (یخچال و ماشین لباسشویی)، دستگاه‌‏های تهویه مطبوع (کولر گازی) و لوازم صوتی و تصویری (تلویزیون و سینمای خانگی) مهارت‌های فنی خود را محک زدند.


سامسونگ المپیاد تکنسین‌ ها


مسعود فیاضی، مدیر روابط عمومی و مسئولیت‌های اجتماعی شرکت سامسونگ در مورد سومین المپیاد تکنسین‌های ایران گفت:



مرحله اول المپیاد یک آزمون الکترونیکی بود که به صورت هماهنگ و با حضور بیش از ۱۴۰۰ نفر در مراکز فنی‌وحرفه‌ای استان‌های کشور برگزار شد. پس از آن ۱۰ نفر برتر هر گرایش به مرحله نهایی راه یافتند و در آزمونی عملی شرکت کردند. حضور ۲ تکنسین خانم در بین نفرات برتر گرایش موبایل و تبلت از جمله نکات جالب توجه آزمون نهایی سومین المپیاد تکنسین‌های ایران بود.



او همچنین در مورد نحوه برگزاری آزمون نهایی اعلام کرد که در آزمون عملی که طی دو روز برگزار شد، مهارت تکنسین‌ها در زمینه‌های نصب تجهیزات، اطلاعات و دانش تئوری، نحوه برخورد با مشتریان، سرویس کلی دستگاه، عیب‌یابی و رفع نواقص دستگاه‌ها مورد ارزیابی قرار گرفت. داوران مسابقه براساس سه عامل سرعت، دقت و رعایت نکات ایمنی به تکنسین‌ها امتیاز دادند که در نهایت سه نفر برتر هر گرایش شناخته شدند.


سامسونگ المپیاد تکنسین‌ ها


جوایز این دوره از المپیاد تکنسین‌های ایران ۳۰، ۲۰ و ۱۰ سکه بهار آزادی است که به نفرات اول تا سوم هر گرایش اهدا می‌شود. نتایج این مسابقات به زودی از سوی سامسونگ و سازمان فنی و حرفه‌ای اعلام می‌شود و طی مراسمی، از نفرات برتر هر گرایش تقدیر خواهد شد.

  • جمعه / 8 دی 1396 / 13:46
  • دسته بندی: اخبار فناوری
  • کد خبر: 96100029
  • منبع خبر: زومیت

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد