به خبر خون ارقام سیستم خوش آمدید
پرچمدار بعدی ال‌ جی در ماه مارس رونمایی و در آوریل راهی بازار می شود .
ال جی ، LG
پس از انتشار خبری در رابطه با اینکه احتمالا ال‌جی نسل بعدی پرچمدار خود را جی ۷ نامگذاری نکند، حال شاهد انتشار اخبار دیگری هستیم که عرضه‌ی این گوشی هوشمند در اواسط ماه آوریل را به بازار نوید می‌دهند. به نقل از منابع موجود در اپراتورهای مخابراتی کره‌ای ، ال‌جی در نظر دارد نسل جدید پرچمدارش را پس از کنگره‌ی موبایل بارسلونا و در میانه‌های ماه مارس راهی بازار خواهد کرد.

بر اساس اطلاعات ارائه شده پرچمدار بعدی ال‌جی در ۲۰ آوریل راهی بازار خواهد شد و بر اساس سیاست‌های چند سال اخیر این کمپانی، چند هفته پس از عرضه در بازار کره، راهی اروپا و آمریکای شمالی خواهد شد. ال‌جی سال گذشته جی ۶ را در ماه فوریه رونمایی کرد و چند هفته پس از عرضه‌ی آن در کره به تاریخ ۱۰ مارس، این گوشی را اواخر ماه مارس در بازار اروپا و آمریکا راهی بازار کرد.

ال‌جی در دسامبر ۲۰۱۷ طی خانه‌تکانی، مدیر جدیدی برای هدایت بخش موبایل خود به کار گمارد. نسل بعدی پرچمدار این کمپانی را که احتمالا نامی جز جی ۷ خواهد داشت، باید اولین پرچمداری خواند که تحت مدیریت جدید راهی بازار خواهد شد.

انتظار می‌رود نسل جدید گوشی‌ هوشمند ال‌جی همچون وی ۳۰ از وجود نمایشگر اولد بهره ببرد و اسکنر عنبیه نیز به همراه داشته باشد. همچنین باید به استفاده از نسل جدید تراشه‌ی پرچمدار کوالکام یا همان اسنپدراگون ۸۴۵ اشاره کرد.
  • چهارشنبه / 20 دی 1396 / 18:38
  • دسته بندی: اخبار فناوری
  • کد خبر: 96100033
  • منبع خبر: زومیت

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد