به بلاگ ارقام سیستم خوش آمدید

در این قسمت می توانید مقالات مرتبط با آموزش حسابداری، و همچنین آموزش نرم افزار حسابداری ارقام سیستم را مطالعه بفرمایید

پست فوری:
آشنایی با کامل ترین نرم افزار پخش

 آشنایی با اصطلاحات پخش و نرم افزار پخش

یکی از اساسی ترین مفاهیم موجود در حسابداری، مفهوم پخش می باشد. پخش به فرآیندی اشاره دارد که طی آن کالاهای خریداری شده در سطحی گسترده پخش می گردد، تا زمانی که به دست مشتری برسد. یکی از ابزارهایی که در این زمینه کمک رسانی غیرقابل چشم پوشی دارد، استفاده از نرم افزار پخش می باشد.

پخش ممکن است توسط دفتر مرکزی، نمایندگی های فروش محصولات، شعبه های مستقل و یا غیر مستقل انجام شود. پخش که می تواند در سطح شهر، استان، کشور و در مواردی حتی در کشورهای همسایه نیز صورت بگیرد، موجب می شود که سطح فروش به میزان قابل توجهی افزایش یابد. در تمام موارد ذکر شده، دفتر مرکزی دخالتی مستقیم در روند فروش داشته و یا گاهی با قرار دادن اختیارات به شعبه ها و نمایندگی ها، ضمن دریافت آنلاین یا آفلاین گزارشات فروش های صورت گرفته، به صورت غیر مستقیم در فروش دخالت داشته و به کنترل نمایندگی ها می پردازد. بی شک استفاده از یک نرم افزار پخش جامع، کمک به سزایی به شرکت ها در این زمینه خواهد کرد.

انواع پخش

پخش که پیش تر به معرفی مفهوم آن پرداختیم، به دو دسته کلی تقسیم بندی می گردد:

پخش سرد

در این نوع از پخش، مشتری یا بازاریاب به معرفی محصول موجود برای مشتری پرداخته و سعی می کند رضایت وی را نسبت به خرید محصول جلب کند. پس از جلب نظر و اطمینان مشتری، فروشنده کالا به صدور فاکتور در دفتر مرکزی پرداخته و سپس جنس مورد نظر مشتری برای وی ارسال می گردد. پخش سرد به محصولات بدون تاریخ انقضاء و یا آن دسته از محصولات که دارای تاریخ انقضای محدود نیستند، اختصاص دارد.

پخش گرم

در این نوع از پخش، ویزیتور به همراه جنسی که قصد فروش آن را دارد در محل خریدار حاضر و به معرفی محصول خود پرداخته و سعی در جلب رضایت مشتری برای خرید محصول دارد. به محض جلب نظر و اطمینان مشتری نسبت به خرید کالا، جنس مورد نظر به مشتری تحویل داده می شود. این نوع از پخش غالبا برای محصولاتی که فاسد شدنی بوده و تاریخ انقضای محدودی دارند، مناسب می باشد.

حسابداری شرکت های پخش و معرفی نقاط کنترلی آن

حاشیه سود شرکت­های پخش تا حدودی پائین است و همین امر موجب شده است تا کنترل روزانه سود و زیان ها بسیار پر اهمیت به نظر برسد. عقد قرارداد با شرکت های پخشی که فعالیتی گسترده دارندو نیز به کارگیری نیروی انسانی دارای تجربه و مهارت در کنار استفاده از نرم افزار پخش جامع، می تواند به طور چشمگیری موثر واقع شود.

ویژگی های کلی نرم افزار پخش

پشتیبانی از تمام رویه­های پخش نظیر پخش سرد و پخش گرم

بهره مندی از موتور سیاست گذاری دارای انعطاف و قدرت

کنترل و تعیین ارتباط مشتریان با مرکزهای اختصاصی فروش

امکان ثبت عملکرد روزمره کارکنان برای انجام فعالیت های پخش

وصول و ثبت عملکرد وصول کارکنان شرکت

مدیریت و کنترل حساب مشتریان و عملیات فروش بر حسب وضعیت حساب مشتری

...

نرم افزار پخش ارقام سیستم، جامع ترین نرم افزار پخش

نرم افزار پخش ارقام سیستم، نمونه ای از جامع ترین و کامل ترین نرم افزار پخش در بازار می باشد. این نرم افزار پخش توانسته است با ویژگی های بی نظیری از قبیل امکان مشاهده خلاصه حساب مشتری، مشاهده موجودی هر محصول و باقیمانده اعتبار مشتری، رزرو کردن موجودی و... سهم زیادی از بازار رقابت بین گونه­های موجود نرم افزار پخش را به خود اختصاص دهد.

نرم افزار پخش و مویرگی ارقام سیستم

نرم افزار پخش ارقام سیستم، جامع ترین نرم افزار پخش موجود در بازار

 

 

 

 

 

  
  • پنج شنبه / 10 بهمن 1398 / 15:36
  • دسته بندی: مقالات حسابداری و مدیریتی
  • نویسنده: ارقام سیستم

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد