به بلاگ ارقام سیستم خوش آمدید

در این قسمت می توانید مقالات مرتبط با آموزش حسابداری، و همچنین آموزش نرم افزار حسابداری ارقام سیستم را مطالعه بفرمایید

پست فوری:
نرم افزار فروش و پخش مویرگی ارقام سیستم

نرم افزار فروش و پخش مویرگی ارقام سیستم

مقدمه

پس از تولید کالا، اصلی ترین کار شرکت های تولیدی، اقدام به پخش محصولات و رساندن تولیدات به دست مشتریان است. سال هاست که تئوریسن های حوزه فروش، با گوشه چشمی به بدن انسان و استفاده از ایده پراکندگی مویرگ ها در سراسر بدن، سیستم پخش مویرگی را پیاده سازی کرده اند و به دلیل اینکه در این سیستم خبری از واسطه ها نیست، آن را کارآمد و سودمند می دانند.

با این حال به دلیل اینکه در این سیستم، سازمان ها و شرکت های پخش با مسائلی مانند تعدد مشتریان، پراکندگی جغرافیایی آن ها و میزان بالای فروش روزانه رو به رو هستند، همگی به ابزارهایی نیاز دارند که دقت و کارایی اقدامات آن ها را افزایش دهد و بتواند نقش یک پل ارتباطی فعال میان تولید کننده و مشتری در اقصی نقاط کشور را بازی کند.

نرم افزار فروش و پخش مویرگی یکی از مؤثرترین و کارآمدترین ابزارهایی است در  زمان و هزینه صرفه جویی می کند. این نرم افزار تولید کننده و مصرف کننده را به هم نزدیک می کند و این موضوع هم به نفع تولید کننده تمام می شود و هم به سود مصرف کننده.

نرم افزار فروش و پخش مویرگی چیست؟

اگر به دنبال یک راهکار به درد بخور برای مدیریت فرآیندهای برنامه ریزی، بازاریابی، فروش و توزیع هستید و می خواهید خرید و فروش را راحت تر و بی دردسر تر انجام دهید، باید از نرم افزار فروش و پخش مویرگی استفاده کنید. با استفاده از این نرم افزار فروشندگان به راحتی می توانند علاوه بر برنامه ریزی و مدیریت کارها، نظارت بی چون و چرایی بر توزیع و پخش محصولات خود داشته باشند و در واقع حواسشان به صفر تا صد کار باشد، بدون اینکه کوچک ترین چیزی از زیر چشمشان بگذرد.

به این ترتیب و به کمک نرم افزار حسابداری فروش و پخش مویرگی ارقام سیستم ، تولیدات، پس از ثبت سفارش، در چشم بر هم زدنی در اختیار مشتریان قرار می گیرد و مهم تر از همه اینکه هزینه های ناشی از  فرایند توزیع به طرز باورنکردنی کم می شود.

حال تصورش را بکنید که با یک تیر دو نشان زده اید، یعنی از طرفی سرعت عمل سازمان را تا توانسته اید زیاد کرده اید و از طرف دیگر هزینه های آن را کم کرده اید؛ خود این اقدام به تنهایی یک مزیت رقابتی درست و حسابی برای سازمان شما محسوب می شود و جایگاه شما را در میان رقبا ارتقا می دهد. 

حال این سیستم را با سیستم سنتی فروش مقایسه کنید، یعنی زمانی که خبری از نرم افزار پخش مویرگی در کار نبود و محصولات از کارخانه برای عمده فروشان ارسال می شد و از آنجا تازه به دست خرده فروشان و بعد مصرف کنندگان می رسید و در این دست به دست شدن ها کلی بر قیمت محصولات اضافه می شد که بخشی از آن به دلیل وجود واسطه ها بود و بخشی دیگر به دلیل هزینه های نگهداری و حمل و نقل بود؛ ولی هر چه بود بیش از همه مصرف کننده ضرر می کرد.

تازه اگر هزینه های اضافه سیستم سنتی را در نظر نگیریم، تازه می رسیم به زمان زیادی که این وسط هدر می رفت و تولید کننده هم هیچ وقت نمی توانست بازار هدف خود و نیازهای آن را بشناسد، بنابراین همیشه فروش با آزمون و خطا انجام می شد.

کاربرد نرم افزار فروش و پخش مویرگی چیست؟

به کارگیری نرم افزار پخش مویرگی و سفارش گیری، یک جور سر و سامان دادن به سیستم توزیع و فروش است که به بهتر شدن ارتباط تولید کننده با بازار هدف می انجامد و باعث کاهش هزینه ها و افزایش سرعت توزیع و فروش می شود. مسلماً به کمک این نرم افزار، دیگر از واسطه ها خبری نخواهد بود و حاشیه سود تولید کننده بالا می رود.

شکی نیست که امروزه با پیشرفتی که در الکترونیکی شدن تمام سیستم های خرید و فروش انجام شده، نرم افزار فروش و پخش مویرگی ارقام سیستم می تواند عصای دست تولید کنندگان باشد آن ها می توانند به کمک این نرم افزار، مدیریت و پیگیری فرآیند سفارش گیری و توزیع کالاها را به سادگی و تنها از طریق یک لپ تاپ یا گوشی موبایل انجام دهند تا سیستم فروش و توزیع محصولات منظم تر شود و فرصت توزیع کالا به سراسر کشور با هزینه کم و پیشگیری از هرگونه سوءاستفاده ای فراهم شود.

مزایای استفاده از نرم افزار فروش و پخش مویرگی

تا این جا گفتیم که صرفه جویی در زمان و کاهش قیمت ها مهم ترین دلایل استفاده از نرم افزار حسابداری فروش و پخش مویرگی است با این حال نمی توان هر نرم افزاری را در این زمینه کارآمد فرض کرد، به همین دلیل در هنگام انتخاب، حتماً باید به دنبال بهترین نرم افزار فروش و پخش مویرگی باشیم تا بتوان از مزایای بی چون و چرای آن استفاده کرد از جمله:

  • کنترل بهتر منابع مالی و جریان نقدینگی سازمان
  • بررسی روزانه حساب های دریافتی
  • اطلاع فوری از میزان موجودی انبار و کالاهای فروخته شده
  • بررسی نقاط کف و سقف سفارش موجودی کالا در کمترین زمان
  • کنترل فعالیت روزانه و لحظه ای ویزیتورها و نظارت بر پوشش دهی تمام مناطق
  • ثبت همه جزئیات فاکتورهای خرید و فروش به منظور تسریع عملیات پیگیری خرید و فروش
  • امکان ذخیره اطلاعات مشتریان
  • امکان به کارگیری سیستم یکپارچه حسابداری
  • صرفه جویی در وقت
  • کاهش خطا در ثبت و تحویل سفارشات
  • سوددهی بیشتر به دلیل کاهش زمان تحویل کالا
  • نظارت بر عملکرد کارکنان بخش انبار و توزیع کالا
  • پشتیبانی از شعب مختلف موجود در سراسر کشور و مدیریت متمرکز آن ها
  • برنامه ریزی برای ویزیت و فراهم آوردن کانال های ارتباطی با مشتریان
  • طراحی و اعمال تخفیف و اهدای جوایز مختلف به مشتریان برای جلب رضایت بیشتر آن ها و تبدیل آن ها به مشتریان وفادار
  • ثبت اشانتیون اتوماتیک در فاکتور فروش به ازای فروش هر کالا و یا گروهی از کالاها
  • راس گیری تسویه فاکتور ها با توجه به مبلغ و تاریخ فاکتور ها
  • محاسبه دقیق بهای تمام شده کالای فروش رفته
  • امـکان تسویه اسنادی چنـد فاکتور با یـک فقره چک بصورت مصور و مستند
  • محاسبه اتوماتیک تاریخ تسویه در فاکتور فروش بر اساس میانگین هر کالا

لزوم استفاده از نرم افزار فروش و پخش مویرگی

با توجه به تغییر و تحولاتی که اخیراً در رفتار مشتریان و پرسنل شاهد آن هستیم، استفاده از نرم افزارهای فروش و پخش مویرگی تبدیل به ضرورت شده است و به هیچ عنوان نمی توان از زیر بار آن شانه خالی کرد، کاربردهایی که در ادامه آمده است برای قانع کردن هر شرکتی که دستی بر تولید و توزیع کالا دارد، باید کافی باشد:

  1. به وسیله این نرم افزارها می توانید به صورت کامل اطلاعات و ارتباطات سازمان را کنترل کنید و با مدیریت آنلاین، در صورت نیاز به سرعت تصمیم گیری کنید یا از بروز اشتباهات پیشگیری کنید.
  2. به وسیله یک نرم افزار پخش مویرگی، هزینه های مستقیم توزیع و پخش با در نظر گرفتن ماهیت کالا می تواند از 3 تا 7 درصد کاهش پیدا کند که این کاهش قیمت به سود تولید کننده و مشتری تمام می شود.
  3. یکی از وسوسه انگیزترین دلایل استفاده از نرم افزار پخش مویرگی و سفارش گیری این است که با همان پرسنلی که دارید، می توانید تا 30 درصد افزایش فروش داشته باشید.
  4. با استفاده از بهترین نرم افزار فروش و پخش مویرگی، کنترل بازار را در اختیار خواهید داشت و علاوه بر کنترل بازار و برند خود، می توانید همزمان رقبا را نیز زیر نظر داشته باشید.
  5. با استفاده از این نرم افزار می توانید به اتفاقاتی که در دفاتر نمایندگی ها و شعب مختلف رخ می دهد. اشراف کامل داشته باشید.
  6. همه کارهای بازیابی، فروش، مدیریت و کنترل رفتار فروشندگان و غیره، را می توانید تنها با استفاده از این نرم افزار و یک گوشی موبایل انجام دهید.
  7. نرم افزار فروش و پخش مویرگی به شما کمک می کند که فعالیت های درون سازمانی و عملکرد بخش های مختلف را یکپارچه کنید.
  8. اگر به دنبال تغییر مدل کسب و کار و اثربخشی بیشتر پرسنل و تعیین نقش و شرح وظایف آن ها هستید، استفاده از این نرم افزار می تواند راهگشا باشد.
  9. با کمک نرم افزار پخش مویرگی می توانید از جدیدترین فناوری ها در شبکه توزیع خود استفاده کنید.
  10. این نرم افزار شما را از حضور دائم در سازمان معاف می کند و به شما امکان مدیریت از راه دور را می دهد.
  11. به کمک این نرم افزار به سادگی می توانید اثربخشی روش های مختلف توزیع و فروش را کنترل کرده و تغییرات لازم را اعمال کنید.
  12. به کمک این نرم افزار دیگر خیالتان از بابت حفاظت از اطلاعات شرکت خصوصاً لیست مشتریان و رفتارهای آن ها راحت است.
  13. از آن جایی که ارائه کالا و خدمات به مشتریان به وسیله این نرم افزار به سرعت انجام می شود، رضایت مشتریان از شما بیشتر خواهد شد.
  14. استفاده از این نرم افزار این پیام را در ذهن دیگران تداعی می کند که سازمان شما از امکانات مدرن و پیشرفته ای استفاده می کند، بنابراین در صورت نیاز به جذب پرسنل متخصص، موفق تر خواهید بود.

سخن پایانی
این روزها دیگر تقریباً تمام کارخانجات تولیدی و سازمان های توزیع و پخش کالا از مدل سنتی عرضه کالا و خدمات گذر کرده اند و برای کاهش هزینه ها و سرعت بخشیدن به عرضه کالا در سراسر کشور که منجر به سود دهی بیشتر می شود، به استفاده از نرم افزار فروش و پخش مویرگی روی آورده اند. برای دریافت اطلاعات بیشتر نرم افزار فروش و پخش مویرگی ارقام سیستم با ما از طریق www.ArghamSystem.com  در ارتباط باشید.

  • چهارشنبه / 22 دی 1400 / 09:21
  • دسته بندی: نرم افزار ارقام سیستم
  • نویسنده: ارقام سیستم

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد