به خبر خون ارقام سیستم خوش آمدید
گوگل از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی تأخیر پروازها استفاده می‌کند
هوش مصنوعی
دلایل زیادی برای انجام با تأخیر پروازها وجود دارد. تأخیر در پرواز می‌تواند به دلیل شرایط آب و هوایی نامناسب که کار را برای فرود هواپیما دشوار می‌کند باشد. نقص فنی و ترافیک هوایی نیز می‌توانند مانع از انجام به موقع پرواز شوند. اساسا دلایل برای این اتفاق بسیار است و واقعا این که پرواز شما سر وقت صورت گیرد یا خیر تا حد زیادی به شانس شما بستگی دارد.

حالا گوگل تصمیم گرفته است عامل شانس را در این اتفاق کم‌رنگ کند. به گفته‌ی گوگل، آن‌ها از هوش مصنوعی برای پیش‌بینی وجود یا عدم تأخیر در پرواز استفاده خواهند کرد. در نتیجه‌ی بهره‌گیری از این امکان که قرار است بخشی از قابلیت‌های اپلیکیشن Google Flights باشد، هوش مصنوعی با استفاده از سوابق آماری پروازها و الگوریتم‌های یادگیری ماشینی، تأخیرهای احتمالی را با دقت نسبتا بالایی برای شما پیش‌بینی خواهد کرد. البته این دقت ۱۰۰ درصدی نیست؛ به این معنی که ممکن است همیشه تأخیر پیش‌بینی شده اتفاق نیفتد؛ اما به اعتقاد گوگل عملکرد این قابلیت با دقتی ۸۰ درصدی همراه است.
شکی نیست اکثریت قریب به اتفاق شرکت‌های هواپیمایی ترجیح می‌دهند پروازهای خود را سر وقت انجام دهند؛ چرا که اساسا تأخیر به مذاق کسی خوش نمی‌آید؛ اما به هرحال، بد نیست کاربران از هر گونه تأخیر احتمالی آگاهی پیدا کرده و خود را برای آن آماده کنند. این قابلیت قرار است از طریق اپلیکیشن پرواز گوگل موسوم به Flights در دسترس عموم قرار بگیرد. بنابراین، اگر تا کنون اقدام به نصب و استفاده از این اپلیکیشن نکرده‌اید، شاید کم‌کم وقت آن رسیده باشد که برای برنامه‌ریزی بهتر مسافرت‌های خود از آن استفاده کنید.
  • چهارشنبه / 18 بهمن 1396 / 10:19
  • دسته بندی: اخبار فناوری
  • کد خبر: 96110063
  • منبع خبر: زومیت

استفاده از مطالب سایت اینترنتی ارقام سیستم فقط برای مقاصد غیر تجاری و با ذکر منبع بلامانع است.

logo-samandehi

ارقام سیستم

ارقام سیستم این اعتقاد را دارد که به مشتریانش به هیچ وجه به دید مشتری نگاه نکند بلکه آنها را شریک تجاری خود برای گسترش و ارتقاء شرکت و نرم افزار بداند. گروه ما همواره تلاش می کند به کمک شما شرکای تجاری گرامی نرم افزاری درخور شأن و شخصیت شما بزرگان تولید کند و همیشه آن را با بالاترین امکانات روز دنیا بروز و قابل استفاده برای اکثریت نیاز بازار نگه دارد. نرم افزار ارقام سیستم با عنوان نرم افزاری هوشمند، زبان زد صنایع مختلف است و فقط دلیل این سخن را دریافت درخـواسـت های حـرفه ایی در صــنایع بزرگ مـی دانیم و اگـر شـما نیاز خود را در امکانات نرم افزار ارقام سیستم پس از بررسی مشاهده نکردید می توانید این نیاز را درخواست دهید تا پس از تجزیه و تحلیل اولیه توسط تحلیل گران صاحب نظر ارقام سیستم بررسی شود تا در ورژن های بعدی نرم افزار پیاده سازی شود

argham
تمامی حقوق این وبسایت متعلق به شرکت نرم افزاری ارقام سیستم (ارقام سیستم آسیا) می باشد